FAQ’S

Oftewel frequently asked questions
Heb je vragen, kijk dan eerst of je ze hieronder terug kan vinden.

De Webshop

De webshop is altijd open en je kunt betalen in een veilige omgeving.
Tijdens officiële feestdagen worden de bestellingen van de webshop direct op de eerst volgende werkdag afgehandeld.  Bijkomende sluitingsdagen zullen worden aangekondigd op de website.

Hoe kan ik met jullie contact openemen?

Je kan rechtstreeks mailen naar shop@mambotango.be. 

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres. Kan dat?

In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuur adres.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen wanneer je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via de mail: shop@mambotango.be

Hoe gaat Mambo Tango om met mijn persooonlijke gegevens?

Wij staan garant voor je privacy.  Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de webshop?

Wij werken met Multisafepay. U kan betalen met Visa Mastercard en Bankcontact.

De betaling lukt niet. Wat nu?

Soms lukt het niet om de betaling rond te krijgen. Wat je kan doen is de betaling opnieuw proberen met een ander betaalmiddel. Wanneer dat ook niet lukt, kun je de order helemaal opnieuw doen. De eerste order (die niet betaald is) wordt uit het systeem gehaald. Wanneer de tweede poging ook niet lukt, kun je mailen naar shop@mambotango.be

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van je bank.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Voor bestellingen onder de 50€ zal er een transportkost verrekend worden: België / Nederland / Luxemburg: 6€
Transportkosten naar landen aangesloten bij de Europese Unie: 9€. Het transport wordt verzorgd door GLS Belgium. Wij leveren niet aan andere landen.

Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?

Goederen die op voorraad zijn worden verstuurd via GLS Belgium en zullen binnen een termijn van 2-5 werkdagen geleverd worden.

Verpakkingen

We hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Als je bestelling na de maximale overkomstduur nog niet is bezorgd, vernemen wij dat graag asap per email: shop@mambotango.be

Retourneren

Wanneer je om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die je ontvangen heeft, kun je ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen.

Neem alstublieft contact met ons op per email: shop@mambotango.be

Kosten verbonden aan het terugzenden van goederen

De kosten voor het retourneren van goederen zijn ten laste van de klant en zullen niet vergoed worden.
De klant bepaalt de wijze van terugzending en de daaraan verbonden kosten. Wij raden je aan om de goederen met verzendbewijs terug te sturen. Ook is het mogelijk de goederen zelf binnen te brengen.

Kwaliteitscontrole

Al onze stoffen ondergaan een kwaliteitscontrole alvorens deze verzonden worden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

Na retour van uw goederen en nazicht of de originele staat van het artikel is behouden zal uw aankoopbedrag zal binnen 14-30 dagen terug gestort worden.

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de online betaling? 

PCI DSS level 1, Acquirer en Processor voor Visa, Mastercard en Bancontact, 3D Secure en een geavanceerd fraude filter. Dit zijn slechts enkele van de veiligheidsmaatregelen die MultiSafepay te bieden hebben.

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst?

Stuur je vraag  via email naar: shop@mambotango.be en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je vraag te beantwoorden.

 

SUMMER FESTIVAL - SUMMER VIBES - SUMMER SALES

Winkelmand

Winkelmand is leeg

Subtotaal
€0.00
0